Service en Garantie

Op al onze producten bieden wij een garantie aan van 2 Jaar.
Uitgesloten op de garantie zijn gebruikersfouten en producten die kunnen slijten, zoals bijvoorbeeld een conventionele lichtbron.

De Garantie kan op diverse manieren worden ingevuld.
– Wij kunnen deze verzorgen bij ons in Bleiswijk. In samenspraak kunnen wij ook het transport hiervoor verzorgen.
– Wij sturen de benodigde spare parts toe en de reparatie wordt door de klant zelf uitgevoerd. Dit gebeurt alleen na overleg en als wij er zeker van zijn dat dit gebeurt met volledige technische kennis.

In 99% van alle service vragen voeren wij deze uit bij ons in Bleiswijk. In een enkel geval kan het probleem alleen opgelost worden door deze naar de leverancier toe te sturen. In alle gevallen zullen wij je hierover informeren en in samenspraak verzorgen.

Valt het artikel buiten de garantie dan kun je uiteraard altijd nog bij ons terecht voor service. Ook hiervoor geldt dat wij dit voor je kunnen verzorgen, of wij sturen de onderdelen op.

Weten welk onderdeel je nodig hebt? Vraag dan de “exploded view” op van het betreffende product.

Vragen of een service vraag indienen? Vul onderstaand formulier in.

    Chat openen
    1
    Hi, Questions? Vragen? Fragen?
    Hi, Questions? Vragen? Fragen? Des questions?
    Distrixs
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.